Ugrás a tartalomhozUgrás a menüpontokhozUgrás a lábléchez
Vakcina előregisztráció

Felhívás

Oltási időpontfoglalás a lakossági portálon: eeszt.gov.hu

2021. ápr. 23. 15:41:25

Az Országos Kórházi Főigazgatóság a koronavírus elleni védekezés keretében a lakosság részére új, oltási időpontfoglaló felületet hozott létre az EESZT Lakossági Portálján. A rendszer egyéni oltási időpontfoglalásra biztosít lehetőséget.

Részletek

1% támogatás

2021. máj. 6. 9:22:44

Kérjük, hogy adója 1%-val támogassa Ön is a Honvédkórházért Közhasznú Alapítványt. Adószám: 18094921-1-41

16-18 évesek Pfizer oltásával kapcsolatos információk

2021. máj. 12. 13:04:40

Mielőtt az oltásra érkeznek figyelmesen olvassák el az alábbi információkat.

Részletek

Vizsgázott a minőségirányítási rendszer

Szerző: MH Egészségügyi Központ |  2008. december 17., szerda 11:05

2008. december 17-én független nemzetközi tanúsító szervezet szakemberei megállapították, hogy az Állami Egészségügyi Központ méltó a tanúsítvány elnyerésére.

2008. december 17-én független nemzetközi tanúsí­tó szervezet szakemberei megállapí­tották, hogy az Állami Egészségügyi Központ méltó a tanúsí­tvány elnyerésére! Az intézmény vezetése rögtön a megalakulást követõen zászlajára tûzte a rendszer kiépí­tését. A magas szí­nvonalú betegellátás mellett kiemelt figyelmet fordí­tott a kórház a minõségirányí­tási rendszer (ISO 9001:2000, ISO 14001:1994, Magyar Egészségügyi Ellátási Standardok 1.0 szabvány követelmények) bevezetésére, fenntartására, majd fejlesztésére.

Az eltelt másfél évben sikerült az elméleti ismeretek elsajátí­tását követõen lépésrõl-lépésre születtek meg azok az alapdokumentumok, folyamat-szabályozások, intézkedések, eljárásrendek, bizonylatok, amelyek a szabványok elõí­rásainak betartásával, helyi adaptációikkal lehetõséget biztosí­tanak a gyakorlati megvalósí­tás számára.

A belső, majd az előauditot december közepén az ÉMI-TíœV-SíœD független nemzetközi tanúsí­tó szervezet szakembereinek mind a hét telephelyre kiterjedõ vizsgálódása követte. Értékelésük alapján ma már elmondható, hogy az ÁEK-ben a minőség elérése immár nem cél, hanem eszköz a betegeink gyógyí­tása érdekében.

KAESZA